Assalamualaikum dan Hai. Today yaya nak join lagi contest. Tapi, kali ni contest ni dibuat oleh Stheart. K, yaya join ni pun sebab mmg tengok banner ngan hadiah die mmg awesome sesangat. So, nak join jgk? Boleh sangadd. Tekan banner untuk join. Syarat-syaratnya adalah : Buat satu entry and letak 1 gambar cute korang dalam entry tu. xkesah korang nak edit he ape ke,ikut kreativiti korang, yg penting comel ^__^ Tag entry korang buat tu dengan comment di entry contest ni. ( http://www.storyofheartt.blogspot.com/2012/10/contest-cute-picture-by-storyofheartt.html ) Mesti follow blog. ( http://www.storyofheartt.blogspot.com/ ) Click sini. (wajib) - biar loading sampai habis dulu ok! Click sini. (wajib) - biar loading sampai habis dulu ok! Click sini. (wajib) - biar loading sampai habis dulu ok! Click sini. (wajib) - biar loading sampai habis dulu ok! Click sini. (wajib) - biar loading sampai habis dulu o...
Assalammualaikum. ari ni yaya nk bgy freebies header kali ke-3.. haha.. yaya x tawu nk buad ape tady.. so, yaya buad la header yg x seberape ni.. https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNVCGC50qrRIjCj2W1bJivvY6Km4Kz-mLYBhXdll_lHpP3hdfjXJ7gyYiGl956QTUU1s_P9TH6qWEbbeicsYUNJGI-e0Nma2eBgUd_Mh0i3S6PapNcPqK0Q5zCyF6lJBfLeG7n9XDuZUwp/s1600/fairy.png https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhmBsjSbEBxrROXcPdqAcHY7Hb1-0OQpwkA2BbelNIt_XLcK1oXe3w6btlrENN-eb-JdhgxW-ug6dDha6WN2kIaIRETepSaxJFcmFhDSt7nnSiax5HAwvB8Ib3IYn9FiFxZ8mr8_AV-rBar/s640/22.png tu je.. bye.. Assalammualaikum.. kalaw nk jdykn freebies kowank, ckp taw! hehe
Assalamualaikumm.. Hey, korang! Listenn heree! Oke, focus k? Mrs Yaya akn buat giveaway hari nii! Jerit jeritt!!!! Hahahaha.. Oke.. Syarat 2 die mudahh jee.. Nak tau ap? Tengok bawahh! Syarat-syarat : -> Follow SINI dan SITU untuk perkembangan! * WAJIB -> Follow SINI dan SITU untuk sesiapa ade TWITTER! * HARUS -> Like page INI dan INI . -> Warganegara Malaysia. -> Mempunyai blog dan Facebook Cara-cara nak join : 1. Buat entry bertajuk "Giveaway I'm Awesome" 2. Letak banner giveaway dalam entry dan linkkan ke entry ni. 3. Tinggalkan link penyertaan di ruangan komen entry ni . 4. Tag 2 orang atau lebih and Wajib promote giveaway ni habis-habisan . 5. Harus letak banner giveway di sidebar dan linkkan ke entry ni . 6. Wajib like semua sponsor.Kalau tak, penyerta...
Comments