mimpi aq yg pen0h mistery.....
Friday, June 10, 2011 @ 1:53 AM


assalamualaikum.......
Korang nk tawu x pasl mimpi aq yg pen0h mistery nihh....
camnih citer dier.......

aq dan keluarga.... dan keuarga ayh aq punyer abg......
terpakser kener naek flight dary Malaysia ke China......pada mulanyer aq sangka tujuan aq ke China mungkin hanya melancong .... tetapi bila aq sampay di sana ....  Ibu ku terus berkata, "tujuan kiter ke sini bukn untuk melanc0ng  tetapi untuk tinggal di sini untuk beberapa tahun" kata ibu.......
lantas aq ,adek dan kakk berkata oww....... dan terus terdiam..... 

Sampay saja di sana, keluarga kami  terus disambut bagaikan raja...... kami dibawa dengn 5 kereta kuda yg ada kerusi berwarna merah dan kerusinya juga empuk...... aq ingat kami akan dihantar ke rumah....  Ya, memang kami dihantar ke rumah tapi rumah itu berbentok istana yg sangt besar.......alangkah terkejutnya aq apabila berada di hadapan istana......

Aq melihat muka kakakku yg khuatir dengn satu masalh... pabila aq bertanya kepadanya.... dia kata " dier x tawu cam ner nk cakp bahaser cina".... lantas aq berkata..... "haha.... kakk, suroh lah dayang ker ajar ataw moyg nenda yg ajar.... lantas dier mengeluh....." huh...."........


kami tiba kat sana pon da petang da.... So, bila kiterorang sampai kat sana...... kiterorang terus mandi ....  lepas mandi, kami semua makan termas0k org bawahn ..... after that, gi festival sempena raja baru tiba..... aq sangka org laen kot, rupa- rupanya ayh aq......  Jen jeng jeng....
balek dary festival jer, sumer terus tid0r sebb letih giler ah....

erm.....esok pagi... aq ,kakk ngan adek kener gi skolah... sampai kat skolah jerhh, aq dapt banyk sangt kawan..... OMG!!   aq ingt belajar kat situ sumer   budk cakp bahaser cina rupayer x... bahaser melayu....
aq dapt kawan bwu kat sana, namer dier qristina, auni,elyz,hana,mei ying n banyk agi.... untuk pengetahuan korang, kawn dary malaysia pon ader ikot  sebb diorang cakp x leyh berpisah....

KELUARGA KITERORANG APYZ SANGT DOK KAT SITU tapi sampai tah0n ketiga.... pada 5ari buln 5...  negara jepun mula menyerang negara China...... ramai penduduk yg mati disebbkan bom yg diorang pasang tuhh.....  kecik jer bom tuhh....... ader wrna merah,biru,hijau n kuning.....hish3 ....
jahtkan diorang...

family aq n family ayh abg aq..... diorang nyorok kat bilik bawah tanah bersama org suruhan n dayang2..... tapi tentera2 pergi serang ......
naseb baek aq ader bawk beribu pasang sayp yg boleh buat kiter terbang...
aq pergi menyelamatkan kawan2 aq yg berada dalm keadaan bahaya.... yg ader lebih sayp  tu.... aq selamtkan skali diorang punyer adek beradek n mak ayah... kawan2 aq yg saket tu aq tingglkan kat istana n family diorang... yg seht2 tuh, aq bagi alat2  yg berguna untuk  menyerang..... aq jugk  ade bagi rantai yg boleyh bwat org tu slamat....

pada pukol 2, aq p0n turut menyerang skali seleps dayg mengubati aq.... aq ader bawk ratusan sayp untuk selamatkan org yg tercedera.... aq ader round2 tempat kawasan yg sunyi.... aq ternmpak beberapa kawan seperjuangn tengh menyerang 5 orang tentera jepun yg cuba membunuh dan mengugut mangsa 2 yg telh tercedera..... aq berlari dengn cept ke kwasan itu dan menggunakan jam yg boleyh memilih pelbagai kuasa yg aq nk gunakan... ader kuasa api,air,angin n  bynk agi... memang la x wujud sumer tuhh..... namer lagi mimpi kan... bt0l x???`hm.....

pastu aq serang tentera tu smpay mati.... aq gunakan kuasa menjerit maximum yg memboleyhkan semua tentera jepun mati....  aq menjerit sepenuh haty aq..... pastu....  rakyat China pon bersorak kegembiraan.... alangkah gembiranyer aq....

2 tah0n kemudian.....

aq kembali  ke Malaysia...... tapi aq sekeluarga tidk luper untuk melawat negaraChina pada ssetiap kali ada cuti..... 

Sampay sini jer mimpi aq .... bye.. 
                                          Assalamualaikumwarrahmatullahiwabarakatuhh