FYI pic kat atas , tiada kaitan hahaha ok 

So macam yalls boleh tengok the last post is sooooo long huh . Yahh i mean dah lama ok hahhahahahahhaahahahha tahu kenapa ? sebab ya aku malas . so what haha . Ok theres 1 thing aku nak cakap . 

Macam korang tengok , if u start new life , ull get an exp theres outside of your box , so apa yang jadi korang kena amik jadi panduan hidup , redho ofc bbe . When aku sch sini , banyak benda yang aku belajar . Theres a lot thing yang aku tak pernah tahu , and the important one , i learn how to be a real human gais . Nahh bukan semua faham so abaikan je lol .

So actually idk what to say . FYI aku bosan and aku bosan and the most important aku bosan hahahahaha sebab tu aku ttiba je update benda bodoh mcm ni . Sokay lah hahahahah okay aku nak cakap one thing . Most people said " why nak kena pendam , lepaskan jelah semua . hahahaha " Eh gais look , heres a thing if kau lepas je cakap semua benda , did u think abt ppl heart ? exmple mcm korang gurau gurau mcm alah gurau ngn kawan mesti mcm melebih . Alah standard lah kawan . But IF kawan kau tu mcm pendam je exmple dia jenis yang sedih ke marah ke happy ke semua tak tunjuk and then kau gurau pulak time tu dia tengah sensitive semua . Pernah tak terfikir ? So bcs of that ill choose pendam to be my way . Yahh its good to t. care of ppl's heart. 

Okay some ppl said " why nak jaga hati orang kalau hati kita pun takda siapa nak jagakan ? " hahahahah ok act ths is simple , let think . Kalau kau jenis melepas je cakap gurau tak kena tempat semua , u'll always make ppl hurt right ? even kau tak perasan . Tapi kau sedar tak kalau gaduh nnti kalau orang tu ungkit , kau mesti tergamam or such as bahasa lain mcm ha sentap . Ok kalau kau jenis pendam semua benda , biarlah kalau orang tu gurau kasar mana , kau sentap celah mana pun , maksud aku mesti kawan kau lagi bnyk mcm buat kau sentap and then if u anggap diorang tu kawan , no matter what when gaduh ke apa , maafkan jela . See ? Simple lah weii . Hahahaha but .. whtever hahahaha .

so conclusion here ; whatever ah jalan apa yang kau pilih , cara yang kau pilih , as long kau rasa benda tu betul and boleh buat kau happy so go on but remember dnt cross the line ok bby . 




Comments

Popular posts from this blog

My result UPSR ;

lu langsi lu mati.....( kongsi)

Happy Birthday :)