Happy Birthday :)

                                        *Aww, look at him. He miss me, you know? XD

Assalamualaikum + Anneyounghaseyo!

Excited, excited ni. Know why? I've celebrated my birthday at my LOVELY DORM.
Awww, so awesome. Hehehehehee. Okay. Hellven yeahh. TT_______TT. Okay, alya
mengaku yang birthday tahun ni the WORST eveeeeeeeeeeerrr. Sebab tak tahu apa yg
lain. Maybe sebab family takda, maybee. But, I still have my bestie and my friends such
as --> Hana , Aida, Yasmin, Khalidah, Ili, Echa, Aishah ,Firyal, Bairiah,Nabilah, Alia,
Aina , Tasya, Nazz , Aminah , Aiman especially my twin at my hostel -: Ain. She is taller
than me. Okay, i'm jealous with her. But I and her have the same date of birth. What the
awesome is? :D

Heheheehe, comel kan dia? #MeltingWeyh                                                                                                                                

Tahu tak, malam bithday alya tu.. Diorang kenekan alya mati-matian. Such as, sorokkan baju
yg alya sidai kat ampaian. Tu budak dorm 1. Budak2 dorm 3 pulak , diorg lenyek-lenyakkan
milo ngan apa ntah kat baju alya and muka. Esok pagi, aida and siapa ntah. Balik jee dari
sekolah, smpai dorm. Diorang baling bedak. Kesian takk? Kesian takk? Urghhh. -.-But, my
bestie, Khalidah protect alya tahu? Comel kan dia? Masa hari Jumaat tu, time rehat .. My foster brother,Muhammad Arif Aiman bin Ismail give me a big big chocolate bar. Awwww :3 How
kind of him? Dia hensem tahu? Kami gelarkan dia ' ABANG TOUGH ' . Tahu kenapa? Sebab
 masa taekwondo, sir Justin gelarkan dia kuat mcm badanglah and abang hensem. See? Sir pun
minat dia. :P


Malam Khamis, Alya bagi 1 cup maggi kat Abang tough. Mula2 , ingtkan nak suruh sorang
budak aspura pas pas je maggi tu. Then, tiba2 nmpak dia kat tangga .. Time tu die BARU
nak naik tangga. Then, he saw me. Awww :3 Die pun datang la. Alya pun bagi je. Pastu, die
ckp thanks. Comel je suara die time tu. Pastu, die tanye:-

Abang ; Alya yang bagi erkk?                                                Alya    ; Yupp.
Abang ; Thanks auu. By the way, esok birthday right?            Alya    ; *angguk kepala *
Abang ; Ouh, okay. Nanti abg bagi present ngan surat esok.  Alya    ; Okay. (Y)

Okay. Tu je mau cite. Thanks cause reading. Love you all. Pray for me for band 6 for
the all subjects. Thanks again for wish me Happy Birthday. Thanks to my parent cause bring
me to the Port Dickson and thanks to Allah cause I'm still breathing right now. :)


Bai bai. Tott Cett Tott Cett. Hello again asrama. :) Hello Hello Hello. :)

Comments

Popular posts from this blog

My result UPSR ;

Batch '00 ★ ‏

lu langsi lu mati.....( kongsi)