MC :*
Friday, January 24, 2014 @ 6:14 PM


                                                 yeah yeay yeay yeayyy *big jump*

Assalamualaikum . Hai hoi hei hui . Rindu wan tak ? Muahahaha . Sorry , maap maap . Blog berhabuk . Jap , wan nak cuci pasni . Nak mop , lap biar bersih smpai licin smpai kauorang jatuh . Hahaha *evil laugh* x) K , so khamis hari tu , wan gi Klinik Umbai with our makcik , penolong am pejabat . Me , eisya , kemal , azim . Senang cerita , kitaorang semua 2 Omega . Azim sakit mata , Kemal sakit gigi , Eisya demam , wan tangan buruk rupa + hawau + eh semua ahh . Sumpah ah cakap , mmg buruk gila rupa dia . Kiteorang semua dapat mc but not kemal . Sebab doktor cakap , suruh kemal pergi hospital sebab kat situ , tak boleh nak buat . So , petang tu dia blah ngn azim gi hospital ngan bapak kemal . wan pulak ngn eisya balik rumah . Al maklumlah , dapat mc sehari enn ? :3 Hihi C: jealous please so so , cerita habis disitu . 

Eisya ? Dia kan stay Puchong , takkan lah nak balik puchong yang jauh bebenau tu . So , dia pun ikut balik rumah wan . Wuuu :') Bestt sehh . Sampai sekarang ni , belum sentuh lagi homework doh . Pedehal ? Watlek sudaaa sehh . Haha . K , naik sekolah kena bayau buku sejarah , buku seni . Dah lah pbs sejarah pun tak sempat buat hari khamis hari tu sebab kiteorang gi klinik . Hmm sadlife sehh :// Nanti wan kena buat ngan eisya , kemal , azim . Ah takpelah . Atleast , ada kawan jugak kan ? Hahah x) 

Hmm , tu jelah kot nak cita minggu ni . Wait for me on next Wednesday k ? Klah , goodbye . Assalamualaikum :)

NoteKaki - Bio yang dia nak belum siap lagi . Hmmmm :|