Saya join GA 2012 Nurul Yui


Assalamualaikum and Hai korang.

Hari ni yaya nk join lagi GiveAway yang dibuat oleh Nurul Yui.
Yaya mmg nak join bnyk GiveAway atau Contest. Sebab yaya nk mng la.
Takkan nk kalah pulak kann? Haha, so, nak join? Ikut lah syarat2 ni.
Syarat-syarat nak join :

1) Buat entry bertajuk "Saya join GA 2012 Nurul Yui".

2) Jangan lupa tepekkan banner yang lawa kat atas tu dan link kan dalam entry tersebut.

3) Boleh gunakan blog personal atau blog join sana sini.

4) Tinggalkan link entry tersebut pada komen kat tuan punya GA ni.(link blog saja tak diterima)

5) Lengkapkan ayat ini dalam entry anda. " Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana                                                        
     =  _____________________________________  (lebih dari 10 perkataan)
Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana saya nak menang hadiah dia yang cun melecun dan tertarik tu.

Nak join? Senang je. Tekan banner yg cantik molek kat atas tu.
Tarikh tamat die 23 November 2012. Hari Jumaat ni. So, cepat2 la join erk?

Assalamualaikum + Byeee. ;)

       



Comments

lgkp..tq join..jgn lupa aleert entry seterusnya ya.

Popular posts from this blog

My result UPSR ;

Batch '00 ★ ‏

lu langsi lu mati.....( kongsi)